Klagomål

Klagomål – Vanliga Frågor: 

Vanliga frågor, med svar.

  • Hur återbetalar jag mitt köp?
    1. På Innoliving ger vi dig en 30-dagars ångerrätt – även om lagen bara förpliktar 14. Eftersom vi lägger stor vikt vid service, erbjuder vi en extra lång återrätt på 30 dagar, så att du uppnår större tillfredsställelse som kund med oss. Om du vill utnyttja vår ångerrätt, kan detta endast göras om varan är i väsentligen samma skick, som när du fick den från oss. Din återrätt förfaller om varans försäljningsvärde reduceras. Alternativt har vi rätt att skriva ner varans försäljningspris, och därigenom får du en delvis återbetalning av dina pengar.

    2. Når du benytter dig af vores returret skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen til os. Hvis du fortryder dit køb skal du desuden vedlægge ordrenummer samt beskrive hvorvidt det er en returnerings eller reklamationssag. Alle returneringer skal sendes med omdeling. Vi modtager ikke retur til pakkebokse. Hvis du har yderligere spørgsmål kan du kontakte os på mail: kontakt@innoliving.dk
  • Hvordan anvender jeg reklamationsretten
    1. https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/forbrugerleksikon/reklamationsret/
  • Vad gör jag om min hoverboard inte fungerar?
    1. Försök att kalibrera din hoverboard https://www.youtube.com/watch?v=-2CWpHvtJEE

  • Vad gör jag om min hoverboard inte slås på?
    1. Kontrollera först din laddare (video för laddarkontroll)
    2. Om din segboard fortfarande inte fungerar efter laddning, skicka oss en video av problemet via e-post kontakt@innoliving.dk och skicka oss ditt ordernummer och när varan köptes. Sedan återkommer vi inom 2 dagar med ett lösningsförslag.
  • Min hoverboard behöver repareras, vad gör jag?
    1. Om din hoverboard köps inom de senaste 30 dagarna täcker vi fraktkostnaderna.
    2. Om din hoverboard är mer än 1 månad gammal, måste du betala fraktkostnaden själv: 
      1. Köp en returetikett på vår webbplats https://innoliving.se/produkt/gls-returlabel/ 
      2. Skicka själv med GLS eller Postnord till Unionsvej 11, 4600 Køge.
  • Hur lång tid tar det, innan jag får tillbaka min produkt?
  • Vår tekniker kommer hverdag och granskar alla reparationer, så du kan förvänta dig upp till en veckas väntetid, innan du får din produkt tillbaka. Reparationstiden kan dock variera, beroende på vilken typ av fel din produkt har.

Om du behöver hjälp med klagomål, skicka ett mejl till reklamation@innoliving.dk.